Gündəm / Sosial

Bakı metrosu yeni qiymətlərlə geri dönə bilər - Belə deyirlər...

 Bakı metrosu yeni qiymətlərlə geri dönə bilər
 
Bakı metrosu yeni qiymətlərlə geri dönə bilər Bakı Metropoliteninin fəaliyyətinin uzun müddət dayandırılması, ən əlverişli nəqliyyata qoyulan qadağanın səbəbləri barədə sual gündəmə gətirir. Hökumətə görə, metropoliten virusun yayılma təhlükəsi səbəbindən bağlanıb, lakin adam sıxlığı yaşanan avtobuslar daha çox narahatlığa səbəb olur. Bu addımın iqtisadi əsasları da inandırıcı görünmür. Bunu AYNA-ya iqtisadçı-ekspert Natiq Cəfərli deyib. Çünki Bakı Metropoliteni işləməsə belə, dövlətdən subsidiyalarını almağa davam edir. Bununla yanaşı, yaxın gələcəkdə metropolitendə gediş haqları artırıla bilər. - Metroya qoyulan qadağa rəsmi olaraq bu nəqliyyatın koronavirusun yayılma mənbəyi kimi təhlükəli olduğu iddia edilir. Lakin işinin ləğvi avtobuslarda sıxlığa səbəb oldu. Bir sözlə, Operativ Qərargahın bu addımını virus hücumları kontekstində anlamaq çətindir. Bu qərarın iqtisadi əsasları varmı? Metroda sərnişin daşımağın mövcud tariflərlə sərfəli olmaması barədə çox şey söylənilirdi... - Metronun uzun müddət dayandırılmasına bəzi iqtisadi şərtlərin səbəb olduğunu düşünmürəm, çünki istənilən halda Bakı Metropoliteni müəyyən dövlət subsidiyaları alır. Bununla birlikdə, bu qurumun rəhbərliyi davamlı olaraq bir sərnişinin daşınması üçün gedişhaqqının 50-55 qəpik olmasından danışır və gediş haqlarının artırılmasını xahiş edir. Çox güman ki, bu, yaxın gələcəkdə baş verəcək, çünki hökumət büdcədən maliyyələşən dövlət şirkətlərinə və müəssisələrinə subsidiyaları daim azaltacağını elan etdi. Buna görə də böyük ehtimalla metro bahalaşacaq. Metroya qoyulan qadağanın gediş xərcləri ilə əlaqəli olduğunu düşünmürəm, baxmayaraq ki, bunun epidemioloji baxımdan heç bir məntiqi yoxdur. Avtobuslarda adam çoxdur və virusun yayılmasına gəldikdə, onu avtobuslarda tutma ehtimalı daha çoxdur. Ancaq metronun bağlandığı yeganə rəsmi açıqlama, qapalı bir məkan olması və orada havanın təmizlənməsinin ləng getməsidir. Elə bu səbəbdən də virus orada uzun müddət qala bilər. Mən bu mövzuda mütəxəssis deyiləm, amma əlbəttə ki, bu açıqlamanı tamamilə etibarlı saymıram. Düşünürəm ki, əksinə, metronun bağlanması avtobuslarda dəhşətli sıxlığa səbəb oldu. Öz gözlərimlə hər gün şəhərdə dolaşan adam dolu avtobuslara baxıram. Bütün bunlar anlaşılmazdır. - Bu, o deməkdir ki, metro açıldıqdan dərhal sonra gediş haqları qalxacaq? - İnanıram ki, yaxın gələcəkdə metro və digər ictimai nəqliyyatda gediş qiymətləri artırılacaq. Axı, bəzi avtobuslar dizel yanacağı ilə işləyir və yanacağın bahalaşması hələ də ictimai nəqliyyatdakı tariflərə təsir etməyib. Düşünürəm ki, hökumət bu tədbirlərin birləşdirilməsinə qərar verdi və tezliklə bütün növ nəqliyyat vasitələrində gediş haqqı qaldırıla bilər. Çox güman ki, əvvəlcə tariflərin artırılması barədə qərar qəbul edəcək və yalnız sonra metronu açacaqlar. Ancaq metropoliten işə başladıqdan bir müddət sonra da tarifi artırmaq mümkündür. Sərnişinlərin daşınmasının zərərli olması və dövlət büdcəsindən subsidiyaların qarşısını almaq üçün qiymətlərin artırılmasının lazım olduğu barədə yenidən danışıqlar başlanacaq. Təxminən, belə bir ssenari yaxın gələcək üçün çox realdır.