Gündəm / Sosial

“Bakcel”in 4 milyona qarşı növbəti “fırıldağ”ı-Audio

“Bakcel”in 4 milyona qarşı növbəti “fırıldağ”ı-Audio
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Məlumdur ki,hər bir dövlətdə oğurluq edənin cəzası qanunla müəyyən olunur. Amma bu qanunun tətbiq olunması hər bir dövlətdə müxtəlif cür həyata keçrilir.Cəmiyyətdə bir-çox insanlar var ki,dövlət və özəl qrumlarda yaranan problemlərinin həll olunmasının  çıxış yolunu tapa bilmirlər. Belə olduğu təqdirdə cəmiyyətin böyük əksəriyyəti dövlətdən narazı qalırlar. Bu cür süni əngəlləri yaradan qrumlar dövlətin siyasi maraqlarını deyil,öz şəxsi maraqlarının qayğısına qalmış olurlar.

Bəs görəsən bu cür hallar yalnız bizim ölkəmizdə baş verir?

Əgər desək ki, bəli bu yalnız bizim ölkəmizdə baş verir,bax onda ədalətsiz danışmış olarıq. İnkişaf etmiş ölkələr hər zaman çalışır ki,cəmiyyətdə yaranan hər hansı bir çətinlik olur-olsun,onu tez bir zamanda aradan qaldırsınlar. Bu cür inkişaf etmiş ölkələrin görünən sahəsi onu deməyə əsas verir ki,onlar öz şəxsi maraqlarını deyil,dövlətin maraqlarına xidmət edirlər. Bu cür idarə olunan dövlətlərdə səhimdarlar öz qanuni ölçülərini götürüb,fəaliyyət gösdərdikləri sahədə maksimum dərəcədə qoyulan qanunlara riayyət edirlər.

Ölkəmizdə müxtəlif sahələr üzrə bir çox şirkətlər fəaliyyət göstərir. Bu gün o şirkətlərdən biri haqda qısada olsa bəhs edəcəyik. "DogruXeber.az” informasiya agentliyi bildirir ki,sosial səbəkələrdə yetəincə "Baksel” sirkətinin "fırıldaq”ları barədə bir sıra audio səs yazıları dərc olunub. Gedən səs yazıların hər birində,şirkət tərəfindən aldanıldığı və şəxsi hesablarından qanunsuz balans çıxıldığını bildirirlər. Hətta şirkətin əməkdaşları baş verən qanunsuzluqları sakit bir şəkildə müştərilərini avam hesab edərək,sistəmdə yaranan probləmlə əlaqələndirməyə cəhd göstərirlər.

Təbii ki,şirkət əməkdaşları bu düşüncələrində yanılırlar. Çün ki,müştətilərin böyük əksəriyyəti cini şeytandan ayırmağı yaxşı bilirlər. Elə bu gün sizlərə təqdim edəcəyimiz audio səs yazısındakı müştəri kimi. "Bakcel” sirkətinin müştəri xidmətlərinə zəng vuran vətəndaş bildirir ki,istifadə etdiyi kompaniya xidmətindən aylıq hesabından əlavə balans çıxılıb. Müştəri xidmətinin əməkdaşı vətəndaşın müraciətini araşdırır və etdiyi iradın doğru olduğunu təstiq edir. Amma nədənsə şirkət tərəfindən vətəndaşlara qarşı edilən "dələduzluğa” sistemin nasazlığını bəhanə edib,qanunsuz əməllərinə qanuni don geydirməyə çalışırlar. Təbii ki,bu cür yalan cəfəngiyatlara inanmayan vətəndaş, əsəblərini cilovlaya bilmədiyi üçün "Baksel” şirkətinin rəhbərinin ünvanına ağır ifadələr ünvanlayır.

Əslində düşünəndə ki, 4 (dörd) milyon müştəriyə qarşı şirkət bu cür "fırıldaq”lıq edir,o zaman vətəndaşı qınamaq ədalətsizlik olardı. İndi gəlin nəzər salaq yuxarda qeyd etdiyimiz inkişaf etmiş dövlətlərə. Bu çür hadisələr həmin ölkələrdə baş versəydi sirkəti hansı cəza gözlədiyini təsəvvür edə bilirsiniz? Bu haqda geniş danışmaq olardı. Amma atalar gözəl buyurub "görünən dağa nə bələdçi.” Müştərilərin cibinə girib onların hesabından istənilən məbləği mənimsəmək ,oğurluq barədə qanunda nəzərdə tutulan ən ağır cəzanı "fırıldaq”çı olan "Bksel” şirkətinə tətbiq etmək vacibdir.

Unutmaq olmaz ki,Azərbaycan konstitusiyasının birinci maddəsində buyrulub: Hakimiyyətin mənbəyi xalqdır. Xlqı aldadan dövləti aldatmış hesab olunur. Bunun cəzası isə dövlət tərəfindən verilməlidir.

"DogruXeber.az